Sunday, October 3, 2010

Raya D' SAMNI

Assalammualaikum...ada orng x? nk raya nieh..bukak lah pintu..tak bg duit raya pun x ape..kat bank dah banyak..

>> haloo, semua. Pada hari rabu minggu lepas, SAMNI wat jamuan raya..
>> seron0k woo..hehe..mcm x pernah wat jamuan pulak!
>> kelas 4 AS buat kat kantin, sbb kelas kitaorng digunakan oleh abng2 ngan kakak2 5 AM..
>> Makaroni ada, nasi g0reng cina ada, ayam masak merah ada, koktail ada, main tukar2 hadiah ada..mcm2 ada..
>> saat paling aku x terima, bile time budak lelaki spray sesuatu kat kitaorng..nk nangis aku...baru hari tu minta maaf, dah buat orng sakit hati balik...
>> lepas tu, bile dapat jer kamera drpd abang ijat, baru aku on cameranya..kwn2 aku semua kerumun aku.."ambillah gmbar, faseha".."faseha, ambil gambar aku dgn dia"..:faseha, ambil gmbar aku sorang"
>> mcm2 kerenah diaorng. lepas tu main tukar2 hadiah..aku dapat hadiah jam ..itu tak pe lagi, yang aku x terima, ada kwn aku tu suruh aku letak jam tu kat kelas..amboi! bnyak cntik. ko belikan aku hadiah lain!
>> 2 minggu lg SMA exam...aku rasa dup dap-dup dap..aku bl0m bace buku lg.ayoyo..mcm mane nieyh...aku kena hafal,, aku x nak ulang kesilapan aku. InsyaAllah, aku leh buat. SMA ni penting, FASEHA!!! smpai sini dulu..jumpe lg..wassalam.

No comments: