Sunday, February 26, 2012

Mereka Unik Tau? #3

Assalammualaikum..

wah! pada malam Ahad yg x berapa indah ini (suara ayish dan abg enol yg tengok bola mencemarkan sikit ye panorama indah dlm rumah aku nieh, ditmbh dgn pencemaran bunyi)

aku tibe2 terbuka..terdetik..terlintas..tertulis (apakah?) untuk mmbuat post rantaian (hoho...bukan rantaian makanan) untuk bercerita pasal kakak yg spesial di mana kakak tu sedang bermujahadah untuk berkongsi dan menyampaikan rasa cinta kpd islam melalui VIDEO..

mmng kalo aku sendiri lah...wohaa...mmng x sekreatif dia kerana dia sendiri mmpu untuk menghasilkan post2 islamik berunsur kartun..mmng lama la, tp x bosan disebabkan kakak tu pndai mnghasilkan jalan cerita yg aku rasa lucu, comel dan mesej islam dismpaikan dgn sempoi..dan ramai bg komen yg mmbina :))

cik beah osem..hehe...itulah gerangan hmba ALLAH itu..aku kenal pun time aku usha viedo APG..mmng aku tertarik la..lepas tu aku rasa, aku bleh jd peminat dia kot after video matluthfi, inianwarhadi, aiman azlan, shahrincool, mrtheallshared, or tasha mashahar (ha??)...

sehingga hari ini, saya dah kaji 6 video beliau (ececeh)... insyaALLAH...lagi best drpd anda lyn lagu2 cintan cintun, lagu2 k-pop..or lagu2 barat yg kdg2 anda sendiri x fhm maksudnye (lepas tu masuk bilik air dan nyanyi..bile x tau lirik...ikut rentak melodi pun okelah)

ni alamat blog beliau..suratcintarabiah.blogspot.com...klik jer..gerenti x dpt..haha(rajin2 le cari kat google yeh)..aku pun x sempat follow...apa pun..jom sahut pesan nabi Muhammad SAW yg terchenta...sampaikanlah walau sepotong ayat :) you! you! and you! ( yela..kamu yg hidung kembang kempis tu)..jom!

jom ape? layan drama vanilla coklat?

tak lah...(muke blurr)

jomlah!

jom ape?? layan novel ombak rindu?

bukan tu lah..(muke masuk angin)

so?

jom! spread the love of ISLAM ! sama2 ye..:))

p/s: kak una ngan kima...nak tak jadi follower blog beliau? hehe..



1 comment:

Hanamiko Sakura said...

err... aku dah lama follow beliau kih3... anda lambat...(gurau je) ^______^ V

anda belum hapus kan word notofication !!!
(buat muka marah + seribu sen)