Sunday, April 1, 2012

Dah besar dah...

assalammualaikum ^^

hari ni aku nak buat cerita pasal >>>>>

RESULT SPM

hohoho.....agak-agak korang, muka baik innocent macam aku ni layak dapat berapa jer...mestilah paling koman 8A kan?

terpoyo lerr pulak...
actually, 8A tu sesuai untuk orang yang bijaksana lagi pandai macam nisa', akmal..(hihi, pinjam nama jap. Nanti aku upah lerr)

x delah..aku cume dpt 5A je..alhamdulillah..yg lain ok, dan x ada D, E..itu yg aku doa kat ALLAH..sbb aku mmng eii..eii..sedih sikit kot kalo nampak huruf bertuah tu dalam sijil aku..(tiada kaitan dgn hidup ataupun mati. So, jgn terasa ye)

nak cerita pasal puas hati ke x...rasanye..lagi berat side x kot..tp..cop~ ada tapinya...tapi aku rasa syukur alhamdulillah..jika itu rezeki yang ALLAH bagi.
Tapi keadaannya mmng sama..aku selalu ambil lambat ><

KE UITM

hari apa ye..aku pergi UITM ngan syera dan keluarga dia...ada program selangkah ke UITM..adeh~
mcm2 perangai manusia aku tengok..tp semuanye lebih matang dari diri aku ni lee...(haha...faseha x matured. childish)
diamlah! kutuk2 orng pulak...minta maaf cepat!!

hee...kat sana aku just tengok2 je..tp mmng sesak gile! tetibe dalam kesesakan tu bleh pulak jumpa akak fasi kwn ustazah azimah time kat mesir...adik dia pun sebaya aku..hee..kawan lama jumpa...jimmy shanley pun jumpa gak..

syahira paling bersemangat...bkn semangat jumpe jimmy tu..x der nye..dia semangat sebab nak amik course Sains Komputer...mudah2an ALLAH permudahkan..amiin ya rabbal alamiin.





4 comments:

Hanamiko Sakura said...

a'a... syira pun ada citer nak amik sains komputer...

#betul kah ada jimmy shanley... macam tak percaya jep... :P

salsabil said...

mabruk faseha !

pilihan di tangan anda.
pastikan pilih yang betul-2
terbaik ok.

kak sal doakan yang terbaik.

:)

CikUna said...

hehe.. Jimmy ?? adakah itu sahih ?? waahhh.. nampaknye memang ramai retis la yg study kat UiTM tu kan ? Actually tak berbangga pon.. toing3

Seha Badri said...

ha'ah..ada orng uitm tu siap kata kat faseha...kalo minat penulisan pi la tnya kat senior2 yg handle bhg tu..tibe2 dia kata.."farid kamil amik course tu la."

faseha senyum lps tu faseha kata..
"farid kamil tu abg saya la.."

hahaha..pakcik tu buat muke aneh je..