Tuesday, January 3, 2012

lembaran baru

assalammualaikum!!

jwb salam dulu before ckp apa2...

Kini...blog aku yang comel ni telah transformer menjadi wajah baru...hihihi...lawa ke tak? biasalah...tahun dah baru...so, wajah blog ni pun mestilah baru...dan azam haruslah baru....dan aku nak buka seluas-luasnya lembaran baru dalam hidup...insyaALLAH ^_^

esok, saat bebudak nak pi sekolah untuk menuntut ilmu...aku pula hanya boleh melambai dari jauh.." apalah nasib...jadi penganggur x rasmi"...haih...nasib3..

sebenarnya, memang terasa sangat2 nak sekolah...toing2...sebab...kat sekolah boleh jumpa cikgu2...boleh jumpa kwn2...boleh jumpa kertas markah abg2 ngan akak2 senior yg terselit-selit dalam buku teks...yang conteng gmbar orng pun ada..^_^



rindu kat samni...macam tak sangka kaki ni dah x melangkah ke SAM NURUL IMAN lagi...dah x pakai baju uniform warna ungu...sambil senyum kat adik2 junior...



ok..., aku mesti aku merindui kenangan di sek. menengah...seriously, aku memang x bersedia nak masuk alam universiti!! sungguh!! memang kena kuatlah hati..ya ALLAH...kuatkanlah hatiku dan tunjukkan aku jln yg kau redhai..ameen ya rabbal alameen.

untuk kwn2 yg pergi PLKN...tahniah! sbb terpilih...seriously, aku pun sgt gmbira x terpilih...haha..tp bagus kot PLKN ni sbb bleh ajar bebudak berdikari dan bercampur...(i mean..boleh berinteraksi antara satu sama lain, x lah terperap je)

cuma sekarang ni..aku nak plan cuti 6 bulan ni nak buat apa...dan yang paling penting aku tak amik STAM...sedih la...memang aku lah asbab semua tu terjadi...surat tawaran tu hilang, padahal untuk daftar surat tu sepatutnya jd bukti..

memang ALLAH nak aturkn jalan yg lain untuk aku ke?? masya ALLAH...aku harap sangat...aku harap ALLAH aturkn yg terbaik untuk aku walaupun aku terkilan tak masuk STAM...sbb tu lah aku tukar background sbb aku dah berkemungkinan x bleh pasang impian smbung belajar kat JORDAN.. Ya ALLAH, kenapa lah iya lalai...

x ape la, usah ditangisi atau dikenang something yg x berpihak untuk kita...mungkin bukan rezeki kita...doalah bnyak2 agar ALLAH aturkan sesuatu yg lebih baik..ameen ya rabb...

ok...sampai sini dahulu...lepas ni insyaallah, kalo ada nk update mungkin aku akan update sbb x pasti rajin lg ke x....maa'ssalamah walilalliqa'.

p/s: Ya ALLAH, Kau selamatkanlah aqidah umat islam dan lindungilah saudara yg amat kami cintai di palestin sana..ameen ya rabbal alameen.
Kita ni terlalu BERTUAH ^_^

No comments: