Thursday, January 12, 2012

Mereka Unik Tau?

assalammualaikum, antum!!

hehehe....aku nak cerita ni..sejak aku ada fb, macam2 aku dapat..rasa diri ni terisi dengan sedikit ilmu yang mungkin aku tak dapat di sekolah or mana2 buku spm..

cuma mahukan diri ni berhijrah ke arah yang lebih baik...jangan pandang saya sebagai seorang yang baik kerana saya bertudung labuh..berstoking ataupun pakai baju labuh smpai lutut..sebab, apabila saya membuat kesalahan orang akan menghukum dan mengatakan....

" hak'alah dia tu..dari luar nampak perfect..pakai tudung labuh..berstoking bagai..sembang kencang,,tapi sama je macam orang lain."

Tetapi pandanglah saya, sebagai hamba yang tidak sempurna dan sedang berusaha membaiki diri sendiri. Bukan niat saya untuk menasihati cuma sekadar muhasabah diri :)

bila kat fb tu...aku rasa seronok dpt timba ilmu agama lebih2 lg dr mereka2 yang aku rasakan begitu baik dan aku mungkn tak mampu jadi seperti mereka..;) antaranya :-

ANGLE WEARS GUCCI

@ aku rasa semuaorang dah tahu siapa dia ni..aku jer ketinggalan zaman ;)

@ although, pada mulanya aku begitu pelik dan takut bila dgr namanya.

@ aku cuba usha blog dia..seriously ia menakutkan diri ini..

@ why? dgn g,br2 yg mistik dan perkataan sumpah! osem! aku jd terkejut...sgt2..

@ berapa bnyak kali dlm hidup dia nak bersumpah??

@ tibe2 suatu hari..adalah seorang hmba ALLAH tu bercerita pasal pertandingan video OSEM APG " BULATAN GEMBIRA "

@ aku try tengok video pasal kakak2 kat bumi sonata..dan ianya berjaya membuatkan aku JATUH CINTA...ia pasal usrah!

@ rupa2rupanya, kata atiqa..yg buat pertandingan tu ialah angel pakai gucci tu..

@ kalau aku diberi kesempatan untuk bertanya, aku nak tanya INCHE GABBANA <----NAMA PEMILIK blog tu...

" inche ni lelaki ke perempuan?"
" kenapa inche punye blog nampak unik sangat??"
" inche, kenapa inche suka bahasakan ayat inggeris kpd melayu?"
" inche, kenapa inche punya blog namanya angelwearsgucci??"
" inche, adakah sumpah + kool + osem tu trademark inche??"


# tengsomac (thanks so much)...ayat yang palik comel pernah aku dengar#
# mungkin, bila kita ingin berdakwah kita kena ikut style kita dan jadi diri sendiri...although benda tu unik tp ia lebih baik dr x buat apa2..asalkan ianya baik untuk agama ISLAM terchenta!!

# poyo + eksterm untuk ALLAH kan??# kata inche ni...

ok, lain kali kita cerita pula pasal seorang hamba nieh...dan dia juga membuatkan aku rasa, ya ALLAH...kenapa aku tak tahu sebelum nieh??

assalammualaikum, ma'assalammahwalilal liqa' ^_^

1 comment:

CikUna said...

Thanks coz introduce pada akak tentang inche gabbana tu.. he's awesome sangat2.. \\( ^_^ )//